Fandom

Simmenes Wiki

Elektrosjokk

2 208sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share
180px-Death by Electrocution.jpg

En sim som lider av Elektrosjokk!

Hvis en sim med få eller ingen mekanikkpoeng prøver å reparere noe elektrisk, kan det få katastrofale følger. I bestefall ender det med svimerker i hodebunnen, men det kan også ende med døden.

Jo lavere simmens mekanikkferdighetsnivået er, jo mer sannsynlig blir sjansen for elektrosjokk, men det kan skje selv med simmer med maksimale mekanikkferdigheter. Det kan også bli utløst når simmen står i en dam mens de gjør reparasjoner.

I The Sims 2, fører elektrosjokk stor nedgang i alle behovene. Hvis dette setter tre eller flere av behovene på ekstremt lave nivåer, vil han eller hun dø. Simmer som overlever elektrosjokk får "sjokkert" minne. Håret blir brent etter å ha fått elektrisk sjokk, og deres ansikt blir skittent. Dette kan fikses ved bading eller dusjing eller ved å bruke "Endre utseende" ved et speil. Med tillegg av innflytelse i The Sims 2:livets skole, er det mulig for ikke-kontrollerbare simmer å få elektrosjokk når de som er påvirket starter å reparere. Årstider legger til ytterligere risiko for å få elektrosjokk med lyn.

Tilfeldig wiki