FANDOM

Familien Lothario består av Jeppe Lothario.

The Sims 2.png

LotharioFamilyPhoto.jpg
Lothario
Biografi
Hvem er Jeppe Lothario? Mener han alvor med forlovelsen med Cassandra Goth? Og hva med ryktet om at Bella, moren til Cassandra, ble observert for siste gang på terrassen hans?
Navn Lothario
Medlemmer Jeppe Lothario
Informasjon
Spill The Sims 2
Nabolag Hyggenes

The Sims 3.png

Biografi
Jeppe våknet opp en morgen i en helt ny verden. Han husker at han gikk inn i en teleporteringsinnretning og at det var flere kvinner som lo, men så husker han ingenting før han kom hit.
Navn Lothario
Medlemmer Jeppe Lothario
Informasjon
Spill The Sims 3
Nabolag Riverview

The Sims 2 Rediger

Familien Lothario er en forhåndslagd familie først funnet i The Sims 2. Den siste levende av denne familien er Hyggenes største casanova, Jeppe Lothario, som er i stor grad involvert i kjærligheten i Hyggenes. Jeppe Lothario var Don Baxter i en tidligere forhåndsvisning av spillet, med samme utseende og fremdeles forelsket i Dina Caliente. Forskjellen var at han var gift og hadde et spedbarn, og bodde i en viltvoksende hus med et stort basseng.

Ved spillets start, er familien satt opp for en katastrofe, når Hyggenes først spilles. Spillet vil foreslå å invitere Nina Caliente over til huset, og vil kort tid etter fortelle deg å leie Katrine Lande for å rense Jeppe's rotete hus. Både Nina og Katrine er Jeppe's elskere, og når de begge er der med ham, vil Jeppe muligens bli oppdaget for å være utro. Vanligvis vil han miste en av sine elskere (Oftest mister han Katrine).

The Sims 3 Rediger

Gjennom et teleportuhell, tilbrakte Jeppe en uspesifisert tid i Riverview.

Jeppe's hus viser et 1990-bachelorgrad design, med bilder av jenter, et boblebad og en bar. Murveggene i første etasje gir følelsen av en '90s design, hovedsakelig.

FamilietreRediger

Familien Lothario.png

Familietreet til Lothario og Fiorello

Tilfeldig wiki