Fandom

Simmenes Wiki

Fru Rynkestjert

2 208sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

The Sims 2.png

Fru Rynkestjert
Fru Rynkestjert.jpg
Hei! Mitt navn er Fru Rynkestjert!
Beskrivelse
Biografi
Fru Rynkestjert regnes som en hindring i livene til simmer
Navn Fru Rynkestjert
Alder Gammel
Gammel.png
Kjønn Kvinne Kvinne.png
Utseende
Hårfarge Grått
Hudfarge Lys
Øyenfarge Blåe
Kroppsform TynnTynn
Familien Rynkestjert
Foreldre Ukjent
Barn Ingen
Søsken Ingen
Partner Ukjent, ryktene sier enten: 1. En rik ukjent sim 2. Grunnleggeren av SimCity 3. Robert Rynkestjert
Personlighet
Stjernetegn Skorpionen
Ambisjon Familie
Informasjon
Spill The Sims 2
Spillbarhet NPC
Nabolag Sentrum

For Frk. Gråh i Hot Date, se Agnes Rynkestjert.

Fru Rynkestjert er en eldre NPC Sim-kvinne omtalt i The Sims 2:Uteliv. Hun vanker mye i Sentrum og er vanligvis betraktet som et hinder i livene til simmene. Rynkestjert/Gråh fra The Sims: Hot Date og The Sims 2 Uteliv er ikke egentlig det samme simmen, men fjerne slektninger. Det har blitt avdekket at Agnes Rynkestjert ble Frk. Gråh fra The Sims: Hot Date.

Personlighet Rediger

Fru Rynkestjert er en veldig gammeldags, streng kvinne som ser ut til å følge en moralsk kode fra viktoriatiden. Hun avskyr når to simmer gjør noen romantiske interaksjoner i offentligheten. Hvis fru Rynkestjert ser at noen av disse handlingene finner sted på en fellestomt i Sentrum, vil hun umiddelbart gi simmene formaning, sparke dem eller slå dem med vesken hennes. Hvis en Sim vandrer uskyldig ut i hans / hennes undertøy eller badedrakt, kjefter fru Rynkestjert inntil han/hun skifter til hverdagsklær.

Kjære gamle Fru Rynkestjert er også umulig å endre. Hvis man ønsker henne inn i hjemmet gjennom bruk av juks, eller ved å bruke Sim Modder, vil man ikke kunne endre henne. Selv med full bar i vennskapet, vil hun fortsatt gi formaning til simmer som viser kjærlighet, og viser for mye hud. Det er egentlig bortkastet tid å selv prøve å fikse henne.

Fru Rynkestjert kan ikke engang være en sim i strengeste forstand. Ved å være litt av en vampyr, har Fru Rynkestjert samme rammet gest som enhver annen bitt Sim, men hun ikke konvertere og forblir den samme som om hun var immun mot bite. Det antas at dette er på grunn av spillet behandler henne som et objekt i stedet for et menneske.

Dersom spilleren har The Sims 2 utvidelsespakken Årstider, kan simmer ønske romantikk fra i en ønskebrønn, Det er en 50% sjanse for at fru Rynkestjerne vil krype ut av brønnen og slå simmen med vesken! (Kanskje en referanse til skrekkfilmen The Ring.)

Utseende Rediger

Fru Rynkestjert bærer nesten alltid en veske. Dette inkluderer en lang, rett "Appe kjole med en knapp opp frakken, sammen med trange sko, perler, er en pillbox-hatt med en liten tusenfryd festet på en stram bun, og hennes store, mørke vesken. Kjolen en garvet krem farge. Håret er grått og er alltid bundet i et svært stramt bun.

Distraksjoner Rediger

Hun elsker bowling mer enn hun hater kjærlighet, så romantiske simmer er trygge i bowlingsmug. Hun vil spille en runde bowling og hun stopper aldri. Dessuten er hun skikkelig god.

Hun elsker også å drikke hvis en sim jobber på en bar, hun ville bli hans / hennes beste kunde.

Dersom spilleren har utvidelsespakken Bon Voyage installert i spillet, en ny karakter blir introdusert. Den slue lommetyven Smakløs Sjarlatan, synes bare å være tiltrukket av søte gamle 'Fru Rynkestjert og hvis begge to er på samme tomt, vil han forsøke å få sin vilje med henne og serenade de "søte" gammel dame. Noen ganger vil det fungere, eller noen ganger han vil ende opp med å slå av en av fru Rynkestjert berømte pung-piskeslag. Disse latterlig interaksjoner kan gi spilleren litt tid til å forlate tomten og dra hjem til sikkerhet.

Likeledes, hvis spilleren bruker juksekoden testingCheatsEnabled for å laste henne inn i en tomt, vil hun aldri forlate. Det er mulig at hun kunne gå med et pop up-melding som sier at du invitert henne, og at det er for sent etter noen netter. Fru Rynkestjert er muligens noe annet enn et dekorativt objekt, og den eneste måten ved å slette henne er med force error, eller slette henne med moveobjects. Spilleren kan bruke én av distraksjoner for å sørge for at hun ikke plage ikke simmen!

Ikke under noen omstendigheter, forsøk på å legge til fru Rynkestjert (eller andre Spesial-NPC-er) til familien, eller prøve å få henne inn i en overnaturlig skapning, som vampyr, varulv eller heks: på grunn av den unike naturen i denne NPC-en vil det i de fleste tilfeller resultere i et ødelagt spill.

MySims Cameo Rediger

I spin-off spillet, MySims gjør Fru Rynkestjert en cameo som et kostyme. Det er en kjole som ligner henne er sammen med en hatt med hår i en bolle som hennes. Det er også øynene som ser ut som de av en eldre person sammen med en forrevne munn.

Personlig liv Rediger

Et spørsmål som ofte undret av nysgjerrige simmers er "Hvis hun heter fru Rynkestjert, så hvem var mannen? Det er mange rykter rundt om i samfunnet, og her er noen av de mest fremtredende:

  • Hun var gift med den berømte dukketeater og filantrop, Robert Rynkestjert (omtalt i The Sims: Hot Date og The Sims: On Holiday). Under hans Winter Charity Event, mistet en lysekrone fulle to etasjer og slutter hans korte, men likevel inspirerende liv. Hans bortgang kunne ha gjort Fru Rynkestjert veldig trist, og gjorde henne veldig, veldig grinete.
  • Hun var gift med grunnleggeren av SimCity / Sentrum.
  • Hun var gift med en rik sim som legger mye penger i samfunnet, og hun føler at hun går i byen på grunn av det.

Karriere Rediger

  • Fru Rynkestjert er leder av Gamlebyen Pensjonister Tour Group (som nevnt i en medisinsk sjansekort).
  • Når du redigerer i SimPE er hennes kjønn er krysset av som Mann. Dette er det samme med Hula Zombie.

Tilfeldig wiki