FANDOM

Høgskolen i Ødemark
235px-Høgskolen i Ødemark.jpg
Det er lett å skjønne hvorfor simmer kommer fra hele verden for å studere på Ødemark. Ikke la deg lure av at høgskolen ligger litt utenfor allfarvei - det er langt til byen, men det gjør bare at studenttilværelsen blir enda mer spennende.
Navn Høgskolen i Ødemark
Spill The Sims 2:Livets skole

Spillerhistorier

Universitetet, eller høgskolen passer perfekt som et universitet til Snålfoss

Velkommen til Høgskolen i Ødemark! Rediger

En higen etter å suge til seg kunnskap er grunnen til at simmer søker seg til Høgskolen i Ødemark. Og om ikke det var nok, så burde den avsides beliggenheten, det vakre landskapet og det spennende nattelivet gjøre sitt til å overbevise en skeptisk sim.

Kommer studentene til å benytte seg av de moderne fasilitetene og studere og tilegne seg kunnskap, eller blir de sittende på den nye kaffebaren i Storgata?

Oresa-Ho-Var studentklubb ble stiftet av tippoldefaren til Goggen Vrinkel for lenge siden. Klarer Goggen å gjøre ære på familiens solide akademiske rulleblad, eller blir klubblivet en for stor påkjenning?

Tri-Frum studentklubb er den kuleste klubben å være med i. Men siden det er så mange ville fester og andre ting å henge fingrene i, blir det kanskje litt vanskelig å få tid til å studere?

"Paradigmeskifterne" har funnet felles trøst i musikken, og nå har de flyttet sammen for å dyrke kunsten. Kommer livet utenfor hybelhuset til å gi nok inspirasjon til å greie å lage mesterverket de søker?

Familien Verdifullsen er vant til et liv i luksus, så det skulle bare mangle om ikke Francis skulle få seg sin egen private residens mens han studerer. Klarer han å holde på karakterene og få pengene til å strekke til, eller må han finne seg en å bo sammen med?

Kollektiver Rediger

Galleri Rediger

The Sims 2 nabolag og Undernabolag:
The Sims 2 Livets skole Uteliv
HyggenesH.jpg SnålfossH.jpg VeronavikH.jpg SimCity.png Ødemark.jpg Bjerkely.jpg Sentrum.png
Hyggenes Snålfoss Veronavik SimCity Universitetet Høgskolen i Ødemark Bjerkely Universitetet Sentrum
Foretningsliv Årstider Bon Voyage Fritid Byliv
Blåvann.jpg Elveblomstlia.jpg TreInnsjøer.png Twikkii-øya.png Takemizu-lansbyen.png Ønskedal.png Belladonnabukta.jpg
Blåvann Elveblomstlia De tre innsjøer Twikkii-øya Takemizu-landsbyen Ønskedal Belladonnabukta

Tilfeldig wiki