FANDOM

Animated sims plumbbob Spillerhistorier:
Denne siden er spillerhistorien til karakteren Holly Alto. Du kan skrive hva du har gjort med karakteren, uansett om du har giftet den bort eller drept den. Du kan også signere historien med ~~~~ på slutten av den.

NB: IKKE slett Maler eller {{Spillerhistorie}}, det er malen til denne boksen. Skriv artikkelen på slutten av siden, ellers vil redigeringen din bli tilbakestilt.

    » Legg til en historie «    

Holly giftet seg med min forhåndslagd sim, Valentino Montebello så straks etter hun ble ung voksen. Valentino ønsket seg fem barn å oppdra, så Holly bar fram fem barn. Fem gutter. Antonius, Raul, Emilio, Rodriguez og Fernando. Holly startet i politiyrket og ble etterhvert DNA-analystator. Det endte med at Antonius giftet seg med Tyra Ursine, datteren av Jared Frio og Claire Ursine og Raul med Gretha Hart, lillesøstra til Bebe Hart. Emilio giftet seg med avisbud-NPC, Una. Rodriguez ble husets arving og giftet seg med min enda forhåndslagd sim, Isabella. Minstegutten, Fernando forelsket seg i datteren av Thornton og Morgana Wolff, Joline Wolff. Holly fikk sju barnebarn før hun døde 90 dager gammel. Etter hennes død, fikk hun enda tre barn. Montebello-klanen kom til sjuende generasjon, Valentino som første, så Rodriguez som andre, så Francesca, Julius, Diego, Mercedes og det står mellom Mercedes' to barn, Sesilie og Jose som klanens arving.

Tilfeldig wiki