FANDOM

Drømmejobben-ikon

Johan Vaahgal
Johan Vaahgal
Hei! Mitt navn er Johan Vaahgal
Beskrivelse
Biografi
Johan elsker enkle ting i livet ... som sin egen kunst. Han snakker gjerne om at han har en litt spesiell livsstil, men det trenger han vel strengt tatt ikke å fortelle deg, eller hva?
Navn Johan Vaahgal
Alder Gammel
Gammel
Kjønn Mann Mann
Utseende
Hårfarge Svart og grått
Hudfarge Rødrosa
Familien Vaahgal
Foreldre Ukjent
Barn Ingen
Søsken Ingen
Partner Mille Pindal Eks-kjæreste
Personlighet
Trekk

Gal
Nevrotisk
Behendig
Upassende
Kleptoman

Livstidsønske Monstermaker
Favorittmusikk Favmusikk-SoulSoul
Favorittmat Favmat-TerteTerte
Favorittfarge Favfarge-RosaRosa
Informasjon
Spill The Sims 3:Drømmejobben
Spillbarhet Spillbar
Nabolag Twinbrook

Johan Vaahgal er en forhåndseksisterende mannlig sim fra The Sims 3:Drømmejobben som er gammel. Han er ofte en av de første simmene i Twinbrook til å dø av alderdom. Han er på nivå 4 i maling, nivå 2 i idrett og på nivå 6 i oppfinning. Han er bestevenn for alltid med Harwood Clay og han er eks-kjæresten til Mille Pindal.

Han bor i en låve som nesten har brent helt ned. Det er antydet at han mistet huset på grunn av et jordskjelv eller på grunn av en brann fra en mislykket oppfinnelse som kan ha forårsaket dødsfallet til både Anlaug Vaahgal og Maria Clay. Han har mange kunstneriske objekter i låven sin. Johan bor alene på toppen av en ås, og det er ikke mange hus eller naboer rundt dette området.

Han er en av de få forhåndseksisterende simmene til å ha en rød hudfarge. Johan har grå røtter, men hans hårfarge er svart. Derfor er det mulig at han farger håret sitt. Han deler etternavnet sitt med Anlaug Vaahgal. Det er spekulert i at Anlaug kan være hans eks-kone.

Tilfeldig wiki