FANDOM

Drømmejobben-ikon

Pixi Karlsen
Pixi Karlsen
Hei! Mitt navn er Pixi Karlsen
Beskrivelse
Navn Pixi Karlsen
Alder Voksen
Voksen
Kjønn Kvinne Kvinne
Utseende
Hårfarge Grått
Hudfarge Grønn
Øyenfarge Gråe
Kroppsform Kroppsform-TynnTynn
Familieinformasjon
Foreldre Ukjent
Barn Ingen
Søsken Ingen
Partner Ingen
Personlighet
Trekk

God til å kysse
Uheldig
Klønete
Pratmaker
Snobb

Livstidsønske Hjerteknuser
Favorittmusikk Favmusikk-PopPop
Favorittmat Favmat-PeanøttsmørbrødPeanøttsmør og syltetøy
Favorittfarge Favfarge-GråGrå
Informasjon
Spill The Sims 3:Drømmejobben
Spillbarhet Død
Dødsårsak Elektrosjokk
Nabolag Twinbrook

Pixi Karlsen er en forhåndseksisterende, avdød sim som en gang bodde i Twinbrook. Hun døde av elektrosjokk før hun fullførte sitt livstidsønske.

Hennes urne kan bli funnet hjem hos familien Skurchk på toppen av en kommode i stuen. Dette kan føre til at noen spillere spekulerer i om at Pixi faktisk ble myrdet av familien (som er kriminelle), mens drap ikke er mulig uten modifikasjon av spillet, kan det ha vært ment til å være en historie. Men dette er ikke bekreftet. Det er spekulasjoner om at hun er i slekt med Sofia Karlsen, siden Pixi og Sofia er de eneste i nabolaget som heter Karlsen til etternavn. I tillegg deler de personlighetstrekkene god til å kysse, pratmaker, og snobb. De har også popmusikk som favorittmusikk. Selv om det ikke er uttalt at de er i slekt, kan spillere selvfølgelig late som de er det.

Trivia Rediger

  • Som alle andre døde simmer i Twinbrook, har hun en blek grønn hud, grått hår og hun går barbeint.
  • Det er også uvanlig at hun døde av elektrosjokk, siden Mannen med Ljåen gjenoppliver simmer som har uheldig og/eller taper som personlighetstrekk.