Fandom

Simmenes Wiki

Plantesim

2 208sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon1 Share
Plantesim.png
Plantesim-1.jpg

Plantesim

GenereltRediger

For å skaffe deg en plantesim, må du ha utvidelsespakken Årstider installert. Hvis du har utvidelsespakken Bon Voyage eller nyere instalert, kan også simmer digge plantesimmer. En plantesim har bare tre livsstadier; Småbarn, voksen og gammel, dette gjør at de ikke kan gå på universitetet. Plantesimmer hopper altså over baby, barn, tenåring og ung voksen.

UtseendeRediger

Plantesim-2.jpg

Plantesim-familie

En plantesim er grønn, og man ser ingen forskjell på hvilke klær de har på seg. Alle hunnkjønnsplantesimmer er like, og alle hannkjønnsplantesimmer er også like.

BehovRediger

Plantesimmer har ulike behov enn andre simmer. I steden for de vanlige har de Vann, Kjærlighet og Sollys. Alle tre behovene er meget enkle å fylle, og gjør dermed plantesimmer til en veldig lett sim-type å ha med å gjøre, med tanke på at de ikke trenger mat, ikke å få moro og heller ikke å tømme blæra.

Behov til plantesimmer

Vann | Kjærlighet | Sollys

Behov plantesimmer ikke har

Sult | Moro | Blære

EgenskaperRediger

En plantesim har muligheten til å snakke med planter som gir dem statusen --- med en gang. Dette gjør dem til gode dyrkere av planter. Dette øker også deres behov kjærlighet.

Familie og forholdRediger

Plantesim-baby.jpg

Plantesim-baby

En plantesim har alltid mulighet til å plante en småbarn, som vil bli født umiddelbart. En plantesim har også muligheten til å få barn ved vanlig årnings, slik som andre simmer.

Hvordan bli/skaffeRediger

For at en sim skal bli en plantesim, må den spraye tilstrekkelig med insektsmiddel på syke planter. Etter en stund. Hvis du vil kurere deg for plantesimmisme, kan du kjøpe Antiklorospray C av Sigøynerservice eller et medlem i Hageklubben.

Tilfeldig wiki