FANDOM

SimCity Universitet
SimCity Universitetet01
SimCity Universitet ble grunnlagt av en gruppe simmer som ønsket å utdanne fremtidige generasjoner. Selv om det har blitt et moderne knutepunkt for sosial og akademisk virksomhet, holder dette universitetet fremdeles høy undervisningsmessig standard.
Navn SimCity Universitet
Spill The Sims 2:Livets skole

Spillerhistorier

Sim City Universitet (eng. Sim State University) er et av de ferdiglagde universitetene som følger med Livets skole til The Sims 2. På universitetet er det to studentklubber.

Velkommen til SimCity Universitet! Rediger

Vi er nok en gang ved skoleårets begynnelse. Nye studenter har ankommet, ivrige etter å suge til seg kunnskap.

Som ellers kommer miksen av forskjellige personligheter på universitetsområdet til å sørge for spenning og drama. Noen finner den store kjærligheten, andre får venner de beholder livet ut. Noen får toppkarakterer, mens andre ikke helt klarer å holde fokus på studiene.

Men uansett hva som skjer: Vil det nye studentkullet klare å opprettholde universitetets gode navn og rykte?

Urele-Oresa-Cam studentklubb er den eldste på universitetet og har en lang og prestisjetung historie. Kan medlemmene klare å holde den historiske klubben sammen, eller kommer de forskjellige personlighetene til å føre til splittelse?

Tri-Var studentklubb har kanskje det fineste klubbhuset på hele universitetet, men kommer Trine til å klare å verve noen nye medlemmer, tatt i betraktning at klubben har medlemmer som Hanne og Britt?

Janne, Martin og Allegra ville komme seg unna det ville livet på hybelhusene og bestemte seg for å finne seg et eget sted å bo. Vil de oppleve den gode studentfølelsen, eller kommer de bare til å bli ensomme?

Kollektiver Rediger

Tilfeldig wiki