FANDOM

Simsk (eng: Simlish) er språket simmene bruker. Dette fiktive språket dukket først opp i spillet SimCopter, og det har senere blitt videreført til blant annet The Sims-spillene. Maxis satte en gruppe på saken for å utvikle et språk til spillene. Det simske språket er for det meste improvisert, og det er få ord som har en bestemt mening. Tonefallet i språket kan ofte virke som latin, men kan også av og til minne om italiensk, irsk, nederlandsk, tsjekkisk eller japansk.

Se også Rediger

Landskamper Rediger

SimCopter Rediger

SimCopter er det første spillet hvor de snakker Simsk.

The Sims Rediger

Dette har en mye mer enn SimCopter, var også en mye klarere. Vanlige uttrykk "ralalalalib bubaya" og "o frazinnratt" Dette ble opprettet fordi EA ikke kunne endre simmenes språk til spillerens språk på grunn av begrenset budsjett, og det vil gjøre dem repetitive.

The Sims 2 Rediger

The Sims 2 kommer med bedre hørt og nyere fraser som "e WAM". Vanlige uttrykk er nå "dej dej" og "ackabunad" Vanlige hilsener er "Zune-zune" og "degg degg". Når det er et problem, vil de si "Forsvinn Fly" og "Anaconda" mye. Når noen kvinnelige Sims gå av en annen sim, vil deres hilsen være "Ooh, voodoo!" Noen ganger vil de sier "Lick en stein!"

The Sims 3 Rediger

The Sims 3 har mest. Vanlige ord er "teg TEG", "swebsi madoo", "abondandlain ... en som?", "Hubble Herni", "Etne condoroley", "shawbo glub", "zwitz Zorg» og «ibzy biz ochoy". The Sims 3 er også det første Sims-spill hvor du kan justere Sim's stemmene til nøyaktig hvordan vil du dem til lyd.

Vidioer Rediger

Tilfeldig wiki