Fandom

Simmenes Wiki

Snålfoss

2 208sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

Snålfoss (eng. Strangetown) er nabolag i The Sims 2. Snålfoss er stedet alt kan skje! Her har vi både romvesen og lugubre forsøk.

Snålfoss
Snålfoss.jpg
Sannhetssøkende simmer flytter til Snålfoss for å prøve å avdekke byens hemmeligheter. Bor det romvesener blant oss? Dukker savnede simmer opp på mystisk vis? I denne byen er ingenting slik man tror.
Navn Snålfoss
Spill The Sims 2

Spillerhistorier

Snålfoss har også blitt nevnt i The Sims 3, blant annet via en nyhet i avisen:

Virus på vingene
Et passasjerfly som forlot Snålfoss ble nektet landingstillatelse der det skulle lande, og måtte fly tilbake til Snålfoss internasjonale lufthavn da to av passasjerene viste tidligere symptomer på Snålfoss-syndromet. "Ingen grunn til panikk", sier ordføreren i Snålfoss. "Snålfoss er, og kommer alltid til å være, et trygt og spennende feriested for lokale og internasjonale tilreisende."

Velkommen til Snåfoss! Rediger

Et sterkt ønske om kunnskap har trukket en merkelig forsamling sannhetssøkende simmer til dette lille samfunnet ved Ødemarkveien. Kan de lære å godta naboene sine, eller vil uoverensstemmelser mellom innbyggerne føre byen ut i fortapelsen?

Og er ryktene om at Bella Goth er blitt sett sannhet eller oppspinn?

I Snålfoss er ingenting slik man tror.

I sin søken etter sannhet og mysterier har de tre Zelig-brødrene Oversan, Plut og Paz funnet mer enn de trodde var mulig.

Kommer de til å klare den nye rollen som kosmiske foreldre?

Etter en fruktbar karriere har Pollineringstekniker 9 trukket seg tilbake til yndlingsplaneten sin.

Men kan sønnen hans, Johnny, få venner og gli inn i miljøet, eller er denne familien rett og slett i merkeligste laget, selv for Snålfoss?

Hva slags eksperimenter er det de hemmelighetsfulle og ikke særlig nabovennlige Khata og Anna Lyse utfører på stakkars N. R. Voes?

Vil hemmelighetskremmeriet få innvirkning på Annas karriereambisjoner?

Cephire, sønnen til general Krutleif Bang, har alltid levd under farens strenge overoppsyn.

Klarer han å leve opp til general Bangs forventninger, i et hjem som minner mer om en rekruttskole enn et tilholdsted for en familie?

Hvem ligger begravet i hagen til Olivia Aandesen?

Vil denne mystiske, gamle einstøingen etterlate formuen sin til niesen Ofelia? Eller vil hun, som det ryktes, gi alt til en ukjent arving?

Familier i Snålfoss Rediger

The Sims 2 nabolag og Undernabolag:
The Sims 2 Livets skole Uteliv
HyggenesH.jpg SnålfossH.jpg VeronavikH.jpg SimCity.png Ødemark.jpg Bjerkely.jpg Sentrum.png
Hyggenes Snålfoss Veronavik SimCity Universitetet Høgskolen i Ødemark Bjerkely Universitetet Sentrum
Foretningsliv Årstider Bon Voyage Fritid Byliv
Blåvann.jpg Elveblomstlia.jpg TreInnsjøer.png Twikkii-øya.png Takemizu-lansbyen.png Ønskedal.png Belladonnabukta.jpg
Blåvann Elveblomstlia De tre innsjøer Twikkii-øya Takemizu-landsbyen Ønskedal Belladonnabukta

Tilfeldig wiki