FANDOM

Stjernetegn er noe simmene og kjæledyrene i The Sims og The Sims 2 har.

Når det gjelder The Sims 3, så ble stjernetegn lagt til av en spilloppdatering, men ulikt The Sims og The Sims 2 vil det ikke påvirke personligheten.

Stjernetegn Rediger

VærenRediger

Dynamisk og selvsikker. Værer går aldri av veien for å ha det moro med hvem som helst. Men av og til kan de blir litt for impulsive og oppfarende.

TyrenRediger

En typisk tyr er viljefast og bestemt. Det kan ofte bety bestemt på å ha det moro.

TvillingeneRediger

Ungdommelig og livlig. Mange mer at tvillinger har nok energi for to. De er stadig på farten, og ikke bli overrasket om de stadig drar hit og dit.

KrepsenRediger

Bildet av krepsen ser kanskje ut som en krabbe, men dett kommer simpelt hen av at krepsene, etter dr. Vus lumske eksperimenter i SimCity, muterte, for siden å bli forveksling like krabber. Uansett, det finnes ingenting ekstremt med krepser (og krabbene skiller seg ikke så mye fra dem) - de er svært avbalanserte. Krepser, eller krapper om du vil, kan også være omskiftelige, noe som kan være heldig eller uheldig avhengig av situasjonen.

LøvenRediger

Løver er utadvendte og er alles favoritter. Dessverre gjør dette dem mangelfulle på andre områder.

JomfruenRediger

De innadvendte jomfruene er beskjedne og sky, og legger vekt på omhyggelighet og et praktisk syn på livet. Disse egenskapene kan uheldigvis også gjøre dem svært pirkete og masete.

VektenRediger

Fordi de er så romantiske og utrolig sosiale, er det vanskelig å ikke like en vekt. Men deres sosiale aktiviteter gjør at de får liten tid til mer praktiske gjøremål.

SkorpionenRediger

Skorpioner holder seg litt borte fra sosiale aktiviteter, men er sterke og bestemte når det gjelder mer praktiske gjøremål.

SkyttenRediger

Skytter er joviale og sorgløse, og også velsignet med en grenseløs energi. Men uheldigvis kan denne kombinasjonen også gjøre dem rastløse og uforsiktige.

SteinbukkenRediger

Steinbukker er meget dyktige og underholder ofte folk rundt seg. De er også praktisk anlagt, og strever etter å oppnå orden og disiplin.

VannmannenRediger

Fordi de er vennlige og morsomme, er vannmenn veldig hyggelig å være sammen med. De er også avbalanserte på andre områder, og er derfor et av de mest behagelige stjernetegnene.

FiskeneRediger

Fisker er uselviske og snille, og er et av de hyggeligste stjernetegnene. De er aktive også. Men denne kombinasjonen kan gjøre dem følelsesmessig rastløse og ubesluttsomme.

Tilfeldig wiki