FANDOM

The Sims 2-Uteliv

Coveret til Uteliv

TS2-Uteliv
I utvidelsespakken Uteliv kan du legge til et sentrumsområde til nabolaget ditt og sende simmene dine ut på en bykveld med vennegjengen eller på en date med kjæresten.

Sentrum Rediger

I tillegg til at du kan lage ditt eget sentrum med diskoteker, barer, butikker og restauranter, følger det også med et ferdiglaget sentrumsområde stappfullt med alskens fellesarealer. Simmene kan nå også kontakte en sigøynerservice som kan hjelpe dem med å finne en super date – hvis du betaler henne nok penger for tjenesten da …

Tilltrekning Rediger

Nytt er også at simmene synes at andre er mer tiltrekkende enn andre, basert på hva simmene digger og ikke digger.

Ambisjoner Rediger

To nye ambisjoner følger også med, livsnytelse og ostesmørbrød. Livsnyterambisjonen fungerer på samme måte som de andre ambisjonene, mens ostesmørdbrødambisjonen derimot kun forekommer som en negativ bivirkning på en ny ambisjonspremie som følger med.

Objekter Rediger

Med pakken kommer også mange nye objekter, som karaokebar, bowlingbane og ikke minst biler. For første gang kan simmene selv ha en bil hjemme som kan ta dem til jobb, skolen, på utflukt til parken og mye mer. Det finnes flere modeller, fra en vanlig sedan til picup og sportsbil.

Uteliv krever hovedspillet The Sims 2 for å kjøre.