FANDOM

Sims 1 werewolves.png

Mannlig og kvinnlig varulv.

Varulv.png
En varulv er en mystisk magisk skapning som vises i både The Sims: Makin' Magic og The Sims 2 Dyreliv.

The Sims Rediger

I The Sims: Makin' Magic, Er en varulv se ett av alternativene når en magisk voksen Sim hell bruker "Beauty eller Beast" sjarm . Den varulv ser er tilgjengelig for begge kjønn. Som med alle endringer som er gjort med "Beauty eller Beast", er det bare kosmetisk, og har ingen effekt på simmenes interaksjon med andre simmer.

The Sims 2 Rediger

180px-250px-Sim Werewolf Howling.jpg

Ulene varulv

180px-Werewolfsim.png

Varulv-sim

Varulver er simmer som har blitt infisert med Lykantropisme, et sim-type introdusert i Dyreliv. Simmer kan bli varulv ved å bli bitt av lederen av flokken, en stor ulv identifiserbar med sin mørke farge, tunge bygge, og karakteristisk lysende gule øyne. Lederen vises bare om natten, og som med alle ulver, vil være mer sannsynlig å besøke en sims tomt, hvis det er mange trær og mye ugress. En sim må bygge et høyt forhold med lederen før han eller hun kan bli bitt. Det er også ryktes at en gang Fritid er installert, og man ser på den skumle filmen "Varulven", vil det øke sjansene for en ulv å dukke opp på tomten. Uten Fritid, øk sjansen ved å legge til mange trær (ikke de fra Årstider, bare de vanlige) til tomten. Lykantropi kan også overføres ved hjelp av Savage-interaksjon.

Når en sim er blitt en varulv, vil de transformere hver kveld kl 8:00. Deres energi skyter opp og deres sult trenger plummets, noen ganger er det en god idé å forberede et måltid på forhånd, men sult-behovet vil aldri umiddelbart drepe en sim. En varulvsim kan hyle når valgt, en handling som senker blære-behovet for alle ikke-varulvsimmer i rommet til det halve. Når man er utenfor, kan en varulv også hyle for å tilkalle ulv til tomten. Simmer får Irritere > Grr!, en interaksjon som kan brukes mot et annet sim uavhengig av forholdet og vil redusere hans eller hennes blære-behov. Varulvsimmer kan selv få andre simmer til å bli Varulv med Savage interaksjon. Varulver forvandles tilbake hver morgen klokken 6:00, som deaktiverer av all varulv-spesifikke vekselvirkninger til mørkets frembrudd.

150px-Packleader.png

Ledervarulv-sim

Personligheten til varulvsimmen vil langsomt skiftet i løpet av få dager, etter hvert nådd 0 i Ryddig, 10 i Utadvendt, 10 i Aktiv, 10 i Leken, og 0 i Hyggelig. Kroppsferdigheten vil også øke. Dermed har Varulven en tendens til å spise raskere enn andre simmer, og kan til og slikke sine fat ren når man er ferdig, men vil sjelden rydde opp etter seg, er notorisk rotete i dusjen, og jukser uten instruksjon mens man spiller sjakk.

Kunnskapssimmer får naturlig Varulv-relaterte ønsker, for eksempel Sim-hyl, Bli en varulv, Og få en sim til bli en varulv, Mens de frykter å bli kurert for Lykantropi. En sim med andre ambisjoner er nøyaktig det motsatte, bekymret for å bli en varulv, og ønsker å bli helbredet dersom de blir en. En ting som er rart, er at selv om en sim ønsker å bli en varulv, vil de få et negativt minne når de blir en.

Lykantropi kan kureres ved å kjøpe en trylledrikk fra lydighetstrener, eller fra sigøynerservice, dersom Uteliv eller Byliv er installert. I motsetning til trylledrikken som kurerer vampyrisme, kan ikke besøkende varulv-simmer bli overtalt til å drikke det, og må enten rettes til å gjøre det på hjemme mye, eller tatt kontroll over via en spill-hack.

Varulver kan bli flinkere til å trene hunder eller kjæledyr generelt. Dette er fortsatt ubekreftet.

Og hvis en Varulven har en tilpasset hudfarge, vil simmen mesteparten av tiden ikke få den hårete varulven-pelsen. Dette er en bug .

Hvordan bli en en varulv Rediger

  1. Åpne jukse-vinduet: ctrl + shift + c
  2. Skriv inn som det er: koden "boolProp testingCheatsEnabled true.
  3. Hold nede Shift og klikk på postkassen.
  4. Klikk mer til du ser noe som sier: Lag NPC.
  5. Klikk lederen av flokken. Merk: Det spiller ingen rolle hva klokka er.
  6. Nå være tålmodig, vil han komme etter hvert. Du vet, fordi han har glødende øyne.
  7. Hils på ham.
  8. Pause spillet ditt og gå til dine forhold panel på grensesnittet.
  9. Finn hunden og se på forholdet baren under bildet sitt. Du kan dra det helt opp.
  10. Skift-klikk på hunden og velg gjør valgbar. Du vil nå ha ham i din familie.
  11. Dra opp hundens forhold til simmen din.
  12. Opphev stopp og gå unna. Se skyene. I en liten han vil gå opp. Gi kjærlighet og merke i boksen i øverste venstre hjørne. Allikevel, vil den vise få biter, eller noe langs disse linjene.
  13. Etter, vil forholdet gå ned og du kan forvandles til en varulv. Avhenger av tiden. 6:00 gjennom 8:00 vil du ikke og resten av den tiden du vil.

Biologi Rediger

Selv om det ikke har vært mye data på varulv fysiologi utgitt i The Sims 2, Har mange ting blitt overlatt til spillerne å finne ut.

I løpet av dagen, varulver vises som vanlig Sims, Men med svært hjørnetann-Like personligheter. Denne endringen i personlighet kan knyttes til en endring i hjernens kjemi, og / eller en overbalance av visse hormoner. Genetisk, forblir werewolve personlighet slik det var før de ble omgjort.

I løpet av natten, blir Sim aktuelle, i hovedsak, en antropomorfistiske ulv. Deres hyle evne fører til en nedgang i blære behov for ikke-varulver, Som i varulver er muligens en naturlig utviklet tilsvarer Brown Note brukt til sal av rovdyr, slik som Sims i lynch mobs. Den påfølgende urinering skaper nok flaut for varulver å flykte fra åstedet i ett stykke. Den nattlige transformasjon forårsaker en ekstremt rask "big knase 'metabolismen i magen for å skape Energi, Endring kjemikalier i hjernen og forenkler veksten av hår over hele kroppen, sammen med farget iris ', alle på én gang, i løpet av få sekunder, forlater varulv sulten og tilskuere redd og forvirret.

Varulver kan ikke passere tilstanden til barna de har, med mindre barnet er i en alder der det er lovlig for dem å bli bitt uten at foreldrene blir tatt i forvaring av Sosiale tjenester.

Som dokumentert av økningen i Body dyktighet, varulver tilsynelatende akkumulere store mengder praktisk kunnskap om arbeid i kroppen tilsynelatende bare fra transformerer frem og tilbake, slik at de kan lære å slåss, eller gjøre prestasjon som hopper, Gjør yoga, Eller praktiserende Tai Chi effektivt, kunnskap muligens fra hjelp av telepati, noe som tyder på at det er potensielt hentet fra en bikube tankene. Dette er muligens usannsynlig, som om dette var sant, ville varulv samle andre ferdigheter enn Body ferdigheter. Merkelig, ikke varulver ikke bygge muskelmasse som ville bli forventet av den metabolske sammenbrudd under transformasjon og i stedet samle kroppen dyktighet. Dette er mest sannsynlig et resultat av samme ønsketenkning som forårsaket programmerere av The Sims 2 å ha Sims få en unormalt høye antallet Lifetime Aspirasjon poeng fra WooHooing for første gang.

Teknisk informasjon Rediger

Effekten av varulver er laget kosmetisk med 5 separate ugjennomsiktige overlegg, er unike for hver hudfarge. Hudfargen på simmen bestemmer overlegget som brukes av spillet. Jo lysere hudfarge, jo lysere blir den oransje fargen som kan ses på en varulv der håret er ikke til stede. Dette har naturligvis skapt et problem for tilpassede hudfarger, som ble løst med en modifikasjon. Romvesen-hudfargen, selv om den er erstattet av en standard erstatning, er huden synlig på romvesen-varulver i en skarp grønn farge, snarere enn en oransje farge, og ansiktet vises grønt. Romvesen-øynene er erstattet med en egen "hybrid" av varulv og romvesen, en gul iris og svart sclera.

Disse spesifikasjonene kan skape mange problemer for modding-samfunnet eller de som ønsker å endre egenskapene til en varulv. En vampyr, for eksempel, inneholder kun en tekstur som er delvis gjennomsiktig, som ikke brukes som forventet for en varulv. Det er imidlertid mulig å bruke gjennomsiktighet slik at huden skal vises gjennom gjennom modifikasjon.

The Sims 3 Rediger

Varulver er ikke i The Sims 3, men det kan hende at det dukker opp i en fremtidig utvidelsespakke.

Tilfeldig wiki