FANDOM

Veronavik
Veronaville story.jpg
Familiene Kapstad og Montebello har vært uvenner i årevis, men det har ikke forhindret at den yngre generasjonen har krysset grensene og blitt forelsket. Vil handlingene deres føre til katastrofe, eller bringe de to familiene sammen?
Navn Veronavik

Spillerhistorier

Kjærligheten mellom Romeo og Julie skaper mer splid mellom familiene Kapstad og Montebello.

Veronavik (eng. Veronaville) domineres av en familiefeide, med innslag av to kjærlighetsforhold. Julie Kapstad og Romeo Montebello er turtelduene på skjermen, og deres kjærlighet strider med det fakta at alle i byen er enten på Kapstadenes eller Montebelloenes side. Det er et mysterium hva som egentlig skjedde den dagen på kontoret mellom Gemal Kapstad og Patrizio Montebello.

Veronavik har blitt inspirert av William Shakespeare.

Veronavik har også blitt nevnt i The Sims 3, blant annet hvis en sim mestrer logikk:

Tilsvarende intellekt har ikke vært registrert siden senrenessansen i Veronavik! Den blendende logiske sansen til <sim> har ikke bare fått oppmerksomhet fra lokale akademikere, men også fra allmennheten. <sim> har gjort vitenskapen en stor tjeneste, noe han/hun kan være stolt av!

Velkommen til Veronavik! Rediger

I deilige Veronavik lever to Familier av samme høye rang...

Familiene Kapstad og Montebello har hatt en familiefeide i årevis, men det har ikke forhindret den yngre generasjonen i å krysse grensene og bli forelsket.

Vil handlingene deres bringe med seg katastrofe, eller bringe de to familiene sammen?

Patrizio Montebello har aldri glemt Gemal Kapstads brutte løfte. Men nå har barnebarnet Romeo falt for Kapstad-familiens arving.

Vil de gamle få se familiene gjenforent i sin levetid?

Julie Kapstad har falt for Romeo, gullgutten i den rivaliserende Montebelloklanen.

Kan familien Kapstad legge til side uoverensstemmelsene og la hensynet til Julies lykke gå foran?

Familien Sommerdrøms milde natur og appetitt på livet har kastet en romantisk glød over de unge i Veronavik.

Men blir det noe magi igjen til Puck?

Familier i Veronavik Rediger

The Sims 2 nabolag og Undernabolag:
The Sims 2 Livets skole Uteliv
HyggenesH.jpg SnålfossH.jpg VeronavikH.jpg SimCity.png Ødemark.jpg Bjerkely.jpg Sentrum.png
Hyggenes Snålfoss Veronavik SimCity Universitetet Høgskolen i Ødemark Bjerkely Universitetet Sentrum
Foretningsliv Årstider Bon Voyage Fritid Byliv
Blåvann.jpg Elveblomstlia.jpg TreInnsjøer.png Twikkii-øya.png Takemizu-lansbyen.png Ønskedal.png Belladonnabukta.jpg
Blåvann Elveblomstlia De tre innsjøer Twikkii-øya Takemizu-landsbyen Ønskedal Belladonnabukta

Tilfeldig wiki